Kwiek lessen opgeschort door Corona

Beste leden

Het corona virus houdt ons allen bezig.
Als bestuur hebben we gemeend het algemene RIVM advies op te volgen en per direct alle lessen op te schorten tot minimaal 31 Maart.
We zullen alle leden via deze site op de hoogte houden per wanneer de lessen weer doorgang kunnen vinden.
Tot die tijd wensen we uiteraard jullie allen het beste tot we weer starten en hopen we dat jullie ongeschonden door deze periode heen komen.

Hopend op jullie begrip
Namens het Voltallige Kwiek Bestuur

================

hieronder een stukje tekst vanuit de KNGU

Naar aanleiding van de persconferentie van premier Rutte van 12 maart, hebben wij besloten conform de richtlijnen van het RIVM, alle door de KNGU georganiseerde activiteiten te annuleren en/of te verplaatsen. Dit geldt dus voor alle wedstrijden en opleidingen, voor het hele land en minimaal tot en met 31 maart aanstaande. Op dit moment is het niet mogelijk om de verregaande consequenties van dit besluit te overzien. We zullen dit de komende tijd zo goed als mogelijk in kaart brengen en komen hier op terug.

Daarnaast adviseren we onze verenigingen de clubactiviteiten (trainingen, overleggen, vergaderingen en vieringen) ook t/m 31 maart 2020 voorlopig helemaal stil te leggen. Hiermee volgen wij de oproep van NOC*NSF voor de hele sport.

We begrijpen dat dit besluit veel impact heeft op onze sport en de voorbereidingen van veel sporters en vrijwilligers. Vanwege de volksgezondheid zijn we echter genoodzaakt de richtlijnen van de Rijksoverheid , het RIVM en het advies van NOC*NSF op te volgen.