Kwiekweek actie

Beste Kwiek Leden

2019 is al weer bijna ten einde, tijd om de voornemens van afgelopen jaar te vernieuwen.

Als bestuur hebben we het voornemen om de ingeslagen weg vast te houden. We willen investeren en groeien. Maar daar is zeker ook jullie hulp bij nodig. Ken je nog iemand die graag wil meedoen, of heb je een opa of oma die nodig in beweging moeten komen, meld ze dan aan. Zeker op de koersbal groep en MBVO (Meer Bewegen Voor Opa’s, Oma’s en alle andere Ouderen) groep kunnen we leden gebruiken.

Om onze voornemens in gang te kunnen zetten is er een activiteiten commissie in het leven geroepen die juist op dit soort zaken de vereniging wil gaan helpen. Deze groep bestaat uit actieve leden, wat trainsters en eeb bestuurslid. Heb je ook interesse om mee te denken, 1-malig of vaker, alles wordt gewaardeerd. Je kunt je aanmelden via het bestuur.

Een ander initiatief is dat we in Januari, Februari en Maart mogen collecteren via de flessen inleverpunt in de Coop in Nieuwveen. In eerste instantie sparen we voor een nieuwe hoes vor onze balk, maar hopen natuurlijk meer te kunnen aanschaffen. Ook hier dus jullie hulp 😉

Tevens is ons bestuur uitgebreid, met nu in totaal 5 leden. Gepke de Boer is sinds November formeel lid van het bestuur. Welkom Gepke. Binnen het bestuur hebben we ook een jubilaris, zijnde Mirjam Hoogervorst, onze voorzitster. Nu al weer 12,5 jaar actief als bestuurslid.

een tompouce en een zeiltje voor het knoeien voor onze voorzitster, Mirjam

Als laatste dan onze Kwiek Week en de uitslag van onze verloting van 2 gratis lidmaatschappen. De Kwiek Week was wederom een groter succes dan het voorgaande jaar, dus we hebben als bestuur gezamelijk met de activiteiten commissie besloten dat dit een permanent terugkerend evenement zal worden. Tijdens onze bestuursvergadering hebben we ook de winnende 2 lootjes getrokken voor een gratis lidmaatschap in 2020. Uiteraard zijn de lootjes overdraagbaar, dus de winnaar kan het ook kado doen bij b.v. een opa of oma . De winnende nummers waren 5 en 30. De winnaars kunnen zich melden bij de leiding

Rest ons jullie fijne dagen en een super 2020 te wensen. Uiteraard ook vanuit hier enorm veel dank naar onze leiding. Hopen weer dat we op jullie kunnen rekenen in 2020

Namens het voltallige Kwiek Bestuur,